بازدید مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کنتور آب اکباتان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، در راستای معرفی توانمندیهای این واحد صنعتی در تولید کنتورهای آب خانگی، روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۶، این شرکت میزبان مهندس سید هادی حسینی بیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، مهندس مهدی قربانپور رهائی سرپرست معاونت مالی و پشتيبانی، مهندس علی قدیمی معاون خدمات مشترکين و درآمد، مهندس حمیدرضا نیکداد معاون بهره برداری ، سعید میرزایی سامعی معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی و مهندس حسین آذرتکین مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان و دیگر معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان همدان بود.

در ابتدای این دیدار، مهندس محمد رضا جعفری مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن خوش آمدگویی، به بیان تاریخچه و دستاوردهای سه دهه فعالیت این شرکت پرداخت و در ادامه مهندس قادری مدیر تحقیق و توسعه شرکت، توضیحات مبسوطی در رابطه با محصول کنتور آب خانگی تولیدی کنترل گاز اکباتان ارائه داد.

در ادامه مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان و هیئت همراه از خطوط تولید شرکت، بویژه خط تولید کنتور آب خانگی، بازدید کردند و از نزدیک با فرآیندهای تولید و توانمندیهای شرکت کنترل گاز اکباتان در این زمینه آشنا شدند.

شرکت کنترل گاز اکباتان به پشتوانه توانمندیهای فنی و مهندسی و سابقه درخشان خود در صنعت اندازه گیری بویژه در زمینه طراحی و تولید کنتورهای گاز شهری، در راستای توسعه سبد محصولات خود ضمن اخذ مجوز و تاییدیه‌های لازم از تیرماه سال جاری به طور رسمی به جرگه تولیدکنندگان کنتور آب خانگی نیز پیوسته و محصولات این شرکت آماده ارائه به مشتریان داخلی و خارجی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *